je to 11 let...

28.02.2015 12:00

Dnes je to 11 let, co přišlo na svět tohle malé chlupaté klubíčko. A jsou to tři roky, co mě opustila.
Zanechala tu po sobě v mém srdci velkou díru a mnoho krásných vzpomínek.
Nikdy nezapomenu, Fló...

Svůj život prožitý s Fló vidím v obrázcích..
Vidím Fló, třítýdenní žížalku na své ruce v den, kdy mi umřela Piškvorka...
Fló malou bílou kouli, která se snaží svého oblíbeného žlutého gumového hada zastrčit za pračku...
Fló puberťáka, která trápí svou malou "sestričku" Tappinku...
Fló puberťáka, která se porve i se samcem...
Fló s rybízkovýma očima..
...na stole s převrácenou sklenicí plnou vody..
Fló těsně před prvním porodem, krásnou jako nikdy předtím...
Fló která přeskočí jakoukoli zábranu a nic není dost vysoké...
...ani kuchyňská linka...
Fló škleb, když triumfálně obsadila krabici plnou překvapení..
Fló, která získala na výstavě největší možný počet bodů a to 100 ze 100
Fló nesousí své kuře kamkoli, kdykoli..
...přetahující se o něj s Gorinkou...
Fló, která si adoptovala kuře, mě a miminka odnesla do misky..
Fló s temperamentem, který neměla žádná jiná fretka..
Fló s miminkama na trávě na mlejně..
Fló vítající mě kdykoli pusinkama a milující mě více než kterákoli jiná fretka...
Fló, která nesnese jinou fretku a její fretka parťák jsem já..
Fló maminku všech těch nádherných freteček, kterým dala život..
Fló, která statečně nese svou nemoc..
Fló mou první a poslední..
Fló, která mi navždy usíná v mé náruči... :ó(