Vzpomínky

16.05.2015 10:05

Jak ležím v nemocnici a míjí se den za dnem, nemám pojem o čase a datech..
Před 10ti lety se touto dobou odehrálo mnoho krásných věcí
Jak už jsem psala na mém profilu na facebooku, narodil se Silverek, pan Nejúžasnější. Ale tím to teprve začalo.
Pár dnů poté se nám - tedy mě ne, ale Tappince narodila první miminka. Bylo to 15.5.
Tappinka rodila úplně sama a pamatuju si ten její pohled, kdy jsem jí odkryla pelíšek a ona na mě koukla tím maminkovským pohledem
Byla to nej fretčí máma, jakou jsem poznala, ona by se pro miminka rozkrájela a adoptovala vše co bylo po ruce - takže i Flo a jejích 12 miminek
A to je další úžasná věc, která se tehdy stala. Pár dnů po Tappinky porodu se narodila miminka Flo. Tentokrát jsem pomáhala rodit a byla s ní od začátku do konce. Porodila nádherných 12 mláďátek!
Tehdy se také narodila Xavynka (nejsvětlejší.holčička z vrhu) a Flávio, který ač neplánovaně nakonec zůstal doma navždy
Jsou to krasné vzpomínky.. škoda jen, že se jich nemůžu dotknout, pohladit je a dát jim pusu