Zuběnky miminka a jejich baštící foto

20.05.2015 16:30

Miminka rostou jako z vody, už krásně baští.
Za začátku moc nechtěla, ale postupem času díky mletému kuřecímu masu zjistila, že maso je skvělé a teď už se několikrát denně rozkřičí a volají paničku, ať jim dá další várku masa :)
Zuběnka je maminka, které je skoro všechno jedno - ale ne, brát jí mláďátka. To skáče po kleci jak divá.
Takže stejně jako jsem musela Bezinku ze začátku zavírat, tak jsem musela zavírat i Zuběnku, aby se miminka najedla, jinak je všechny skládala zpět do pelíšku.

Ale když Zuběnce vypadne miminko z pelíšku, tak klidně může řvát "hodinu" (tak dlouho neřvě, mě ho je vždy líto a tak i v noci vstávám a dávám miminka zpět do pelíšku), a se Zuběnkou to nehne.
Když vracím zbloudilá miminka zpět, kouká na mě vědoucím pohledem "Paničko, chtěla si miminka, tak se starej" :o)

Na fotce je krásně vidět, jak miminka budou čokoládová. Přitom na první pohled, matou svou vizáží a vypadají jako tchořovití. Ale jelikož mám nějaké základy genetiky a vím co z jakých barev může vzniknout na jejich léčku jsem jim neskočila :-) Jsem totiž ponaučená z mého prvního čokoládového vrhu :oD

Ale jelikož ví, jak si se mnou hrát, tak se někteří tváří jako angorky, ale teď už si myslím, že spíš ne :) Uvidíme, dám jim ještě týden :)